Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 22 april 2014

Ik wil Beter leven, gezonder leven en milieu bewuster leven maar hoe? 2#


Laats poste ik al zo'n soort gelijk artikel
En hierin laat ik zien hoe het tot nu toe is gegaan met dat milieu bewuster leven.







Kijk gauw verder







Ten eerste zag je al in mijn fotodagboek dat ik een hele boel thee drink. En dat drink ik echt de hele dag door!
En natuurlijk ook omdat ik thee gewoon super lekker vind en je kunt allerlei smaken kiezen. En dan doe ik natuurlijk geen suiker door mijn thee!
Ook heb ik een mini moestuin (samen met mijn broertje) en dit is zo leuk. Ook voor hem want hij ziet echt hoe dat dan allemaal groeit enzo.
En natuurlijk kan ik er rond augustus september van eten!
En ik ga vaker de natuur in. Niet alleen voor de frisse lucht maar omdat ik dan gewoon even alles kan vergeten en heerlijk foto's kan maken.
Ik gebruik tegenwoordig ook een boel bio producten en zonder parabenen. En dit bevalt me ook heel goed en ga vaker dat soort producten aanschaffen.

Zo dit was de blogpost over mijn "ik probeer een beetje nuttig te zijn voor de natuur" leventje
Laat een reactie achter in de comments wat jij hiervan vind. 
Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten